gks06 13 ay diş ağrısı çeken biri olarak öncelikle çok geçmiş olsun çok zor hiçbir işlem tamamen geçirmiyor ben birsürü şey denedim denedikçe daha da kotu oldu ama içlerinden en iyisi sarımsaktı sarımsağı ezip ağeıyan yere koyun başta cok acıyo ama alısınca uyusturuyor doğal antibiyotik zaten enfeksiyon varsa kurutur diğer işlemler buz koyma ,gargara ,karanfil ,dişinol(doktorlar kesinlikle önermiyor) bunları yaptım ama asla gecmedi dediğim gibi sarımsak hafifletiyor doğumdan sonra 3 ay sabrettim dayanamadım ve çektirdim çok geçmiş olsun bebeğiniz doğdugunda bol bol süt sağın olurda bi işlem yaptırmak zorunda kalırsanız aklınız kalmaz ben sağmadıgım için beklemek zorunda kalmıstım çok geçmiş olsun 🤍🙏