12345678fatma hiç öyle düşünüp kendinizi strese sokmayın kendimden biliyorum ne kadar stres o kadar çok bedeninizi etkiliyor mama takviyesi de alsa anne sütü de içse hemen toparlanıyor çok güçlüler. Sütünüz yetmese de sevginiz onu toparlıyor hastaneden taburcu olduktan sonra fark edeceksiniz hemen neredeyse iki katı oluyor sizin kucağınızda olduğunu bilmek onlara iyi geliyor. Benim ne yazık ki şansım olmadı emziremezim herşeyimiz çok güzel olsa da meme tutamadı tek tavsiyem taburcu sonrası mamasını eds yöntemiyle memeden içirmeniz olur bebeğin meme emmesi sizin sütünüzü arttıracaktır hem de eds ile gelen mama karnını doyurup bebeği memey teşvik edecektir. Eds yöntemine devam ederken eş zamanlı beslenme sonrası sağım yaparak sütün artmasını sağlayabilirsiniz o konuda da dut kurusu ve çayı bana iyi gelmişti belki size de iyi gelir