-_Esra_- Yok aşkım adam aranmadığı için daha imza atmamış, karakol kadına da seni arayacağız sende gelip imza atacaksın demiş. Bizim merak ettiğimiz kaç gün oldu neden kimse aranmıyor. Ne arkadaşım arandı ne eşi. Acaba uzaklaştırma talebi kabul olmamış olabilir mi?