Kızlar ehliyet kursuna yazilmayi düşünüyorum ilk defa öğreneceğim hiç bilmiyorum direk trafikte mi sürdürüyolar yoksa biraz boş alanda öğretiyorlar mi nasıl oluyor direk trafiğe cikariyolar falan dedi bikac kişi oyleyse cesaret edemem sanırım birde istop falan ettirince kızıyor mu hocalar