Merhaba güzel anneler,
Bebeğim 3-4 gündür geceleri yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor, ağlamasın diye uyandırmaya çalışıyorum uyanmak istiyor uyutayım istiyor. Uyutmak için emziriyorum ağlıyor, emzik alıyor emzik veriyorum ağlıyor zor uykuya dönüyor 😵💫 neden olabilir? Neler yapabiliriz? Bu durumu yaşayan bebişleriniz oldu mu? Diş olabilir diye düşünüyorum ancak plastik diş kaşıyıcılarıyla da kaşımıyor sadece parmakları hep ağzında, yanaklarıma bile saldırıyor ama nedense başka şeylerle kaşımıyor. Salyada pek yok bence normal.