Kızlar merhaba oğlum 3.800 54 cm doğdu. Şuan 12 aylık 77 cm 10.5 kg.. doğduğunda uzun bir bebekti. En üst 81 cm mi? Sizin bebişleriniz nasıl? Ekgıdayı zor yiyor yumurta yedirene kadar canım çıkıyor.. anne sütü alıyor. Vallahi anne olmak çok zormuş.. her temek öncesi özellikle yumurta öncesi stres oluyorum :(