4 aylik bebegimle gecen hafta gidis ve donus 2 ucak yolculugu yaptik 1.5 saatlik bir ucustu. Kulaklarinin acimamasi icin kalkis ve inislerde emzirdim ya da emzik verdim. Oyalanmasi icin yanima oyuncaklar aldim. Bebekli kisilere genellikle cam kenari koltuk veriliyor ama benim bebegim daha kucuk oldugu icin camdan bakmak cok ilgisini cekmedi cama yapistirilan pervaneli oyuncaklariyla oyalamaya calistim. Daha buyuk bebekler icin yine yapistirmali oyuncaklar kullanilabilir oyalama yontemi olarak tutup cekerek oynayabilir. Kolay cikarilabilen stickerlar da oyalayici olabilir. Cama ya da masaya yapistir cek yapilabilir. Ucagin ici cok serin degildi ben de cok kalin giydirmem bebegi o yuzden uyurken ustune tek muslin orttum o yeterli geldi. Benim bebegim kucakta hafif sallanarak uykuya gecebiliyor o yuzden uykuya gecmesi biraz zor oldu cam kenarinda olmamiz o acidan dezavantaj oldu ama cok kotu bir yolculuk olmadi. Benim aklima gelenler ve tecrubelerim bu sekilde.