ZeydsMom buket08 dogdugundan 2 hafta sonra torpulemeye basladim cunki baya uzanmisti ve iceriye kivriliyordu artik. Simdi son bir kac gundur tirnak makasina gectim.
Ballilokmam11 buket08 ben törpüsü yaptim yapıyorum kesmekten korkarım kizim 9 aylik hala devam torpuye