İkinci kızım kolik değil ama ilkine göre gazlı , clinikid diye bir yağ roll onu aldım rahatlatıyor. Bir de benim kuzenimin kızı böyle arabada bile uyutmayan çok gazlı huzursuz kolik olmanın dibine vurmuştu. Teyzemin dediğine göre zeytinyağını ılıtıp içine az saf alkol (bizimkiler rakı koymuşlar)koyup bebeğin karnına sürmüşler ve ılık havlu ya da tülbentle örtmüşler . Tek işlerine yarayan o olmuş. Ben yapmadım ama teyzemin yalancısıyım