Catsmom Kızlar evde agrı kesici yok diye apranax içtim dişim için öncesinde doktor vermişti bişe olur öu ya oğlum emiyor17 aylık
CaninannesiCemre Catsmom Hiç bişi olmaz ben de içmiştim diş ağrım vardı ,bazen başım ağrıyor arveles de içmeye başladım 16 aylık benm bebeğim de ama isterseniz sorun yine de doktorunuza
Milaa07 Catsmom sizi yanlış yönlendirmek istemem yeni doğum yapmıştım ve bronşittim bebeğim daha 1 günlüktü ve o kadar çok ağır ilaçlar içtim ki inanın çok şükür bir şey olmadı