Kızım 3,5 aylık 2 gün etini koparmışcasına ağladı karnına dokunmamız yeterliydi kıyameti koparması için muayeneler yapıldı reflü görünüyor şuanda son bir tahlilimizi bekliyoruz yani sanırım karın ağrısı yapıyor bilen birisi daha iyi bilgi veriri sanırım