RavenC güya ben de anne bebek dostu hastanede yaptım şikayetçi olmadım ama ebe gidip gelip normal doguramazsin dedi 15 dakikada bir çatala geçtim suni sancı alırken. Hepsi ayrı acıdı canım çok yandı açıklık da yoktu zaten, ne biliyim belki yine o hastanede dogururum çünkü doktorumu çok seviyodum. Kısmet o izindeydi o gün yoktu