Kızlar 4 gun sonra oglum 2 yasina giricek ve cok cok sinirli asla bez aldirmıyo beni tekmeliyo kendine vuruyo istemedigi birsey olunca saatlerce aglıyo ne yapsak fayda etmiyo guzel guzel anlatmaya calisiyorum ama yok yani dogru düzgün yemek yemiyo devamli mızmız gece uykusunda bilmem kac defa kalkiyo dun gece sabaha kadar döndü beşiginde gercekten neyapmam gerekiyo bilmiyorum varmı bi tavsiyesi olan ?