gunes3134 Kızlar bebeğim diş çıakrıyo aslında 4 tane dişi var ama şu ön dişlerin yanındaki küçük dişleri çıkıyo çok huysuz çok ağlıyo hep ishal göğüslerimi ısırıyo emerken
Aksoylu24 aselkus09 ilk kullandığımızda baya iyi gelmişti. Birkaç hafta sonra kullanınca etkisi olmadı gibi. Belki de ağrısı çoktu o yüzden kesmeye yetmedi