Emir7227 biz kendisinden hiç ama hiç memnun değiliz kızımı yanına götürdüm doğru dürüst ilgilenmedi bile, kuzenim çocuğunu yatırdı 1 hafta 4 gün boyunca bir kontrol e bile gelmedi doktor en son başhekime şikayet ettiler de öyle 1 gün gelip baktı o kadar aldığı paranın tek kuruşunu bile haketmiyor