efekoca Bebeğim 29 günlük sezeryan oldum ilk sütüm azdı ve bebeğim sarılık diye biberondan mama verdim bu süreçte emzirdim de bebeğim emiyor ama bazen gün icinde mememde sinirleniyor napmam lazım lütfen yardımcı olun
sibelkilic efekoca yavas yavas meme reddi yasıyorsunuz kasık bıberonda keske verseydınız anne memesı sanar onu deneyın emzırmeyıde ıhmal etmeyın unutmasın hızlı akıstan biberon ıstıyorlar bebekler alısınca
memetim efekoca gazı olmadığından emin ol canım kaldır gazı varsa çıkar çünkü genelde midelerinde gaz olunca emmiyorlar bu bir ikincisi sakinleştir bir süre kucağında tut pışpışla evde dolaş gerekirse tekrar dene. Benim oğlumda mememle çok kavga ediyordu faydasını gördüm bu söylediklerimin
balmom59 efekoca emzirme destek sistemi var satılıyor krsinlikle tavsiye ederim bir bakın internetten
Ecebaby efekoca kendini yay gibi gerip geriye atıyor ise gaz sancısındandır muhtemelen gazını çıkardıktan sonra emzirmeyi denediniz mi
efekoca memetim ay inşallah sizin gibi başarırım sürekli biberon vermiyorum gün içinde de alıyor bazen ağlama krizi tutuyor etrafa saldırıyor resmen durmuyor 29 günlük daha