tinimini_mom Kızlar birkaç gündür eli sürekli kafasının arkasındaa özellikle başı sıkıştığında zorlandığında falan hep orda saçını tutuyor bazen ama korktum yinede böyle sürekli el arkaya gidiyor diye 2 ay 26 günlüğüz
Esmaozc00 tinimini_mom benim oğlumda 6 aylık hep saçlarını çekiyor kafasını elliyor bende hep merak etmişimdir neden yapıyor diye bekleyeyim burda
tantuniayrangerisiyalan tinimini_mom bizimki diş çıkarırken hep böyle ama 9 aylık o sizinki küçük acaba kulağında mı problem var
ftmadkmt tinimini_mom ilk doğduğunda bebeklerin kulakları sancilanabiliyor kulağına pis pis diye fisildayin
maygirl tinimini_mom cok huzuesuzsa kulak olablir dis etleri perkisirken aylar onceden dislwr baski yapmaya basliyor malum ozaman dişten dolayida kulak yada saç cekme oluyor
tinimini_mom Esmaozc00 evett bizimkide pek küçük ya. Bi arkadaşım diş yüzğnden kulak ağrısı olabilir dedi ama bilemedim ya
ftmadkmt Esmaozc00 dişten dolayı yapıyor canım korkmayın kulağını çekmeye çalışıyor diş sancısı olduğu için
tinimini_mom İki tarafıylada böyle bilmiyormki hiç. Kulaktan değilde taa kafasının arkasıyla oynuyor. Belki oraya mı vuruyor dicemde huzursuzlukta yok
tinimini_mom ftmadkmt 3 aylık bile olmadık daha olur mu ki diiş ağrısı çok üzülürüm ya bu kadar küçükken ağrı çekmesine
ftmadkmt tinimini_mom bizimki de o civarda başlamıştı canım salyasi vs oluyordu ama ben diğer arkadaşa yazdım 6 aylık demiş o
maygirl tinimini_mom bizmki 2 aylikken baslamisti 6.ayda anca patladi dis yani disler bianda ckmio aykar oncesinden basliyor dis eti baski
ZeydsMom tinimini_mom kendini rahatlatmak icin yapiyormus doktorumuzun soyledigine gore. 1, 1 bucuk yasa kadar normal bisey. Bizde simdilik gitti yapmiyor.
tinimini_mom ZeydsMom bana gerginken daha çok yapıyor gibi geldi mesela biberon veriyorum o ara çok çok yapıyor
Sevval2301 tinimini_mom kızım 9 aylık halen yapar sadece dişten değil kendilerini rahatlatıyorlar o sekilde
tinimini_mom Sevval2301 ah sevindim inşallahhh ya salyalanmada başlayınca tamam bu diş demiştim bende