Arkadaşlar bebeğim 3 ay 12 günlük sütüm çok azaldı azaldığı için yaklaşık 2 haftadır emziremiyorum emziremediğim için daha çok azalıyor günlük 30 cc kadar düştüm bu durumu yaşayan var mı geri artar mı ya çok üzülüyorum geri arttırabilir miyim daha önce bunu yaşayan oldu mu???