Minikkuzum1999 Kızlar oğlum bir yaşında ateşi var ama evde şurup hiç yok bu fitilden koysam olur mu bilgisi olan varmı
Maka_Paka Minikkuzum1999 Fitili artık ateşlerde falan kullanmıyorlar bilginiz olsun. Bence Dr götürün parol serum takarlar.
Minikkuzum1999 SevimliHayaletCasper Ateş ölçer yok canım ama kafası koltuk altı flan sıcak belli yani ateşi olduğu
SevimliHayaletCasper Minikkuzum1999 ama böyle olmaz ki eczanelerde uygun fiyata ateş ölçerler var onlardan alın, gitmişkende ateş düşürücü alın. Çocuklu evde bunların bulunması şart
Minikkuzum1999 sevooc teşekkür ederim canım 🥰 yarına zaten doktora götürecem ama şimdi ateşi olduğu için olur mu diye sormak istedim
ozleeemm Benim bebeğim 6 aylık buçuk aylık. 2 hafta önce hastalandı ateşi 39 Lara yükseldi birtek fitil düşürdü ateşini. Ateş düşürücü ilaçların hiçbiri fayda etmedi
Minikkuzum1999 ozleeemm Bende normalde evde ağrı kesici ateş düşürücü asla eksik olmaz ama şimdi baktım hiç biri yok bitmiş verirsem Zarar eder mi diye sormak istedim sizede geçmiş olsun
meel49 Minikkuzum1999 tamam canım dr paketten çıkarmadan bol demişti öyle fitili yap demisti.yani kac yıllık doktor o doktorluk okuyan o bilmese söylemez kafamdan uydurmuyorum yani .lafım sana degil canım.