Bizde 3 gün sonra 5 aylığız. Ek gıdaya geçince yani 1 ay sonra odasında yatağında yatırmayı düşünüyorum şuanda bizim yanımızda beşiğinde. Odasıyla benim odam kör noktada olduğu içinde telsizleri sürekli açık tutup öyle takibini yapıcam. Olurda duymazsam diye.