Mikisss Merhaba anneler.26 günden bir regionolan birliyim.2 yıldır hep boyle hic kayma olmaz.ama bu ay 29 gün oldu hala olmadım.acaba test yapayimmi yoksa regilimin gecikmesini mi bekliyeyim?
Poncikkkk Mikisss üç dört gün gecikmesini bekle öyle test yap belli olmuyor ki ilac kullanımı stres dengesiz beslenme gibi şyler etkiliyor reglı