Kızlar süt veriyorm ama kilosu biraz az dı diye doktor mana da ver demişti ama o zmnlar iki haftalıktı şuan 3 aylık ben yinede biraz daha vericem. Birde iki hafta bebeğm küvezdeyken ona hipo muydu neydi o markayı verdiler sonra bn çıkınca sma aldm kullandığımdan bu yana hep sma verdim ilk başlarda değl ama sonradan kabız olmaya başladı beş günde anca duphalak verince yapıyor kakasını. Bebelaka geçersem sorun olur mu yani mama değişimi yaparsam?