cylnnn Benimde bebeğim aynı bu şekildeydi belirli saatlerde başlardı ağlamaya bebek hemşiresi arkadaşım bebeğin hiçbir sorunu olmasa dahi ağlar demişti. Şuan anne karnından farklı biyerde olduğu için alışma sürecinde o yüzden böyle yapıyor bebişler sana tavsiyem kucağında tut ki senden güven alsın ve sakinleşsin. Ben 2 aya yakın bebeğimle gece gündüz kucağımda beraber uyudum