Merhabalar benim kızım pilagiosefali teşhisi doğdu ve 3 aylıkken kapalı ameliyat oldu ameliyattan 15 gün sonra kask tedavisine başladık biz cranial tedavi merkezini tercih ettik yani yurtdışı olanı ve çok memnun kaldık Türk firmasına güvenemedik ve sizinde güvenmenizi önermem telefondan ölçü aldıklarını vs biliyorum bu hiç sağlıklı değil bizim tedavimiz 9 ay sürdü ve gözle görülür düzelmelerimiz oldu çok şükür zamanla daha da düzeliyor şuan kızım 2,5 yaşında ve kimse kafa şeklini anlamıyor size tavsiyem yurtdışı eğer imkanınız varsa tabi geçmiş olsun