seleno Çişi alıştık gbi sanırım bugün sadece bir kere azıcık kaçırdı onda da hemen anne çiş deyip tuvalete koştu. Bende sürekli soruyorum ara ara götürüyorum, onun harici kendisi de anne çiş diyor bugün çok şükür 😍 büyük tuvaletini de bir kere altına yaptı iki gün önce, bugün de sanırım büyük tuvaletini çiş sanmış çiş deyip tuvalete gitti onu yaptı sonra görüp korkup tuvaletten çıkmaya çalıştı zorla temizledim 😂