annesininprensesiliya canım büyük ihtimalle gaz ve alerji bu durum. Epilepsi hastası var mı çevrende bilmiyorum ya da nöbet geçiren gördün mü hiç? Kasılma, titreme, kusma veya köpürme, çoğunlukla alta kaçırma, ağızda yüzde kayma, bilinç kaybı, bayılma gibi şeyler oluyor. Ve o kasılmalar, nöbetler bittikten sonra bilincin yerine gelse de hemen eski haline, aktifliğine dönemiyorsun. Korkma epilepsi değildir, ben sanmıyorum epilepsi olduğunu çünki kendim epilepsi hastası olduğumdan biliyorum. Ama sen yine de eegye baktır mutlaka ihmal etme ne olur ne olmaz. Eşinin bir şey olmaz demesine takılıp rahat davranma zaten davranmıyorsun ama ne gerekiyorsa yaptır. Seni çok iyi anlıyorum ben de sürekli hastanedeyim insan bıkıyor.