zelisatlas
Benimde oğlum var 17 aylık , sarı paket goon külot bez kullanıyorum çok memnunum gece yatmadan takıyorum sabaha kadar kupkuru kalkıyor valla hiç sorun yaşamadık ama molfix sarı paketi de güzel cırtlı olduğu için ben değiştim çnkü oğlum artık durmuyordu zor bağladığımdan külota geçtik