Bugün eczaneye gittim Bebelac almaya artık piyasadan kalkıyor Aptamil ve bebelağın içinde kanserojen ve kızamık yapacağım maddeler var şu an araştırma aşamasında o yüzden alamıyoruz dedi bu doğru mu acaba bir bilginiz var mı duydunuz mu bir yerde öyleyse ben bu çocuğa ne kullanacağım