Fidanmnkl gulsah0715 dişi çıkarsa diş çürümesi yapar hatta emziklerin kullanma kılavuzunda da yazıyor canm sakın sürme bidaha
Kbrrrrr gulsah0715 bence kesinlikle phılıps avent ultra air deneyim. %98 tutma oranı var diye duydum. Biz hastanede 2. Gün verdik ve denediğim tek emzikti. İnstagramda bir ünlü var cevahir turan. O 15 emzik denemiş ve sadece aventi tutmuş . Kesinlikle aventttt
Kbrrrrr Ballicorekannesi phılıps Avent ultra air çok iyi herkes çok memnun birde onu deneyin isterseniz
-idil24 gulsah0715 3 20 günlükten Bi başladım 3 ay uğraştım reçel sürdüm nokta kadar sütümden sürdüm birçok emzik aldım een son avent ultra soft aldım ve 3.ayın sonunda alıştı😊
haticed_ gulsah0715 Merhaba, biz bugün itibariyle iki aylık olduk. Emzik veremedik bir türlü bu süreç içerisinde öğürüyor hatta biraz ısrar edince kusuyordu. Uykuya dalmak içinse meme istiyordu sürekli memedeydik yani. İki farklı meme denedik olmadı philips avent’in ultra soft emziğini aldık son çare mucizevi bir şekilde emmeye başladı. Öneririm..
Berilberat gulsah0715 bende 15 gunlukken basladim vermeye ilklerde hep itti ogurdu stumu surdum verdim olmadi ama pes etmedim hep verdim parmagimla tuttum beklettim direndim yani birde kesinlikle reddedemeyecekleri diger emziklere gore daha cabuk alisacaklari bir emzik var avent in 0 6ay onu deneyin derim onunla alisti kizim 5 gunde biraz sabir tabiki ama suan da birakmiyo😁
Eylulebrar gulsah0715 4 aylığız bugün kesimlik emmedi 2 gündür geceleri tutuyor ağzına biraz samplex damlatıyorum eziği tutana kadar
Mutluluk Ballicorekannesi yok uçlarından bahsetmiyorum damaklı kullanıyorum bende boyut olarak biri daha küçük. Normal market alışverişindeyken atmıştım sepete bı tane hiç bakmadım 0-6 ay ama. Sonra doğum yapınca annem bir sebepten eczaneye gitmişti bebek emzige alıştı kaybolursa çok zorlanirsin yedekte dursun diye o da bı tane almis. Sonra bizim aldığımız emzik hava aldığı için atacaktım annemin aldığını açtım onun boyutu daha küçüktü. Kendi aldığımı verdiğim zaman istemsizce öğürüyodu büyük ya direk boğazına doğru diyodu. Onu anlatmak istedim ama çok mu uzun oldu ne 😊😃
gulertknn1 gulsah0715 ahahhah canım benim oğlum 5 aylık hala kendisi emmiyor biz elimizle tutuyoruz. Kendisi emzik tutmayı bilmiyor ama ağzından düşsünde istemiyor😂😅
Sinif177 gulsah0715 Philips avent ultra air emzik. Bu emziği kullanıyorum. Yorumları okuyup siz de alıp almamaya karar kılabilirsiniz
6299 gulsah0715 valla reklam gibi olmasin ama ben ebebek ten emzik aldim ve sadecw onu tuttu hatta dogduktan ertesi gun verdim ve suan sadece onu aliyor ve istahla emiyor küçük agzina uygun olmasi ve yormamasi onemli!
Beyzanurlina gulsah0715 27 gunluguz az once denedım tutarmı dıe tutuyo gbi oluyo cıkarıyo bı ıkı tuttu emdı sonra tutmadı emzırcektım memede cıldırdı ucumu emınce cıkarıyo normalde emzik gbi uc yok vermicem emzık falan 😂😂😂
KarenAryam gulsah0715 benim kızıma da emzik sutoklamıştım. Yuvarlak, damaklı, avent klasik, avent ultra air, avent ultra soft hepsini denedim hepsinde kusar gibi yaptı istemedi ama pes etmedim resmen 1 ayda anca kabul etti ultro softu
6299 gulsah0715 hayir avent değil inannin markasini hatirlamiyorim ama tutma yeri falan yok sadece beyaz ve mavi iki rebk bir kutuda
ozge_yaren Kızım 3 ay 5 günlük ve asla emzik tutmuyordu, memede uyuyan bir çocuk olduğu için de sürekli mememde durmak istiyordu. Birkaç gün önce Philips avent ultra air aldık, sürekli bıkmadan verdim ve şu an alıştı. Kesinlikle philips avent ultra air deneyin 🐣