Sutlukahve-12 Kızlar küçüklüğümden bu yana tutku küçükken çok severdim sürmeyi . Sonra işte zaman okul vs unuttum gitti . Şimdi iki çocuğum var . Paten almak istiyorum sizce absürt kaçar mı
SweetMom__ Sutlukahve-12 ruhumuzda hala çocukluğumuzu yaşarız sonuna kadar gidin😇💓 Ve yaşın hiç bir önemi yok🐣
atesbocekimm Sutlukahve-12 Kime absürt kaçacakmış ya hayat sizin keyif sizin ayrıca hobinin eğlencenin yaşı olmazzzz
Alisalpa Sutlukahve-12 23 yaşındayım Aynı şekilde hiç patenim olmadı. Eşimle konuştum paten alcam dedim banada al diyor kendisi de 30 yaşında. Boşverin kimse umrunuzda olmasın Benim değil çocuklarımıda götürürüm paten süreceğim park voleybol sahası vs onlar top oynarken biz süreriz dedim
Sutlukahve-12 SweetMom__ valla daha çok heveslendim şimdi ☺️ tam içime sinen bi kaç msj geldi yetti tamamdır . Kendimi çok iyi hissedeceğim sürersem içimde kalacak hep 🥹
Sutlukahve-12 Alisalpa bence de kesinlikle çok eğlenceli ve aynı zamanda strese çok iyi geliyor . Eşinizle çok eğlenceli olur ☺️
Ecrininanasi Sutlukahve-12 bende pateni çok severim. Sürmeyi unutmuş olsamda al bence etrafındakilere ne 🙂
SweetMom__ Sutlukahve-12 kesinlikle yapmalısın bende dansçı olmak istiyordum hobi olarak artık oğlum büyüyünce gideceğiz😄 bence kimseni olmadığı yerde öğrenin sonra çocuğunuzla birlikte el ele gezersiniz hem cesaret gelir ama pes etmeyin dünyaya bir kere geliyoruz😓
kahvekokusuu Sutlukahve-12 tesetturluyum 36 yaşındayım yegenimle ayak numaramiz ayni onunla bazen sürüyorum kim ne diyecek yahu ayıp bişey değil ki🥰 cok da eglenceli
Birkullanici Sutlukahve-12 hayır yahu neden ayıp olsun absürt olsun, paten kayan çatşaflı gördüm instada, insan istediğini kim ne derse desin yapmalı. Bu hayat sizin kimene
MerveGl- Sutlukahve-12 biz de ablamla çok severdik. Ben de yok ama şuan o sürüyor çocuklar scootera biniyor o da peşlerinden patenle 🤩 30 yaşında kendisi