Cansel_aydinn5 Bebeğim rota virüs geçiriyormuş günlerdir kusma ishal maf oldu hiçbir şey yemiyor yavrum çok zayıfladı ne yapacağım yardımcı olabilir misiniz
Simayelif Geçmiş olsun benim bebeğim de 4 hafta önce geçirdi. Çok zordu ama geçti çok şükür. Bir şey yememesi normal bol su içirin. Susuz kalırsa serum alın. Biz öyle atlattık. Kaç aylık