Yasmin4 Evet hanımlar hangi burçsunuz ve hangi burçlarla iyi anlaşırsınız Ben başlayayım Ben oğlak burcuyum En iyi başak akrep kova ile anlaşırım☺️
mrsjale Yasmin4 boğa burcuyum , iki yüzlü insanlar hangi burçsa o insanlarla anlaşamam , gerisiyle anlaşırım. Tahammülüm yok samimiyetsiz ve iki yüzlü insanlara , burcu önemli değil 😅
SiprayiL Yasmin4 başak burcuyum, akrep ve aslanları çok sevmem 😂 kova yay ve boğa ile iyi anlaşırım. Genel olarak insan sevmiyorum ama sjdjdhdh
sek_kahve Yasmin4 akrep burcuyum, en iyi boğa ve akreple anlaşıyorum. Aslan burcunu hiç çekemezdim eskiden, çocuklarım aslan burcu oldular. Balık, yengeç ve yay burcu ile de iyi anlaşırım
JollyBaby Burcum yengeç Hangi burçlarla anlaşırım bilmiyorum. Ya bu anlaşma işini burçlara pek bağlayamıyorum ben ya onun için hiç bakmadım kimle anlaşıyorum kim ne burc 😂
Yasmin4 JollyBaby anlaşamadığın insanların burcuna bak genelde aynıdır yada anlaştığın bende takmıyordum ama bir kaç kişiden sonra baktım gercekten onlardan uzak dururum
aras18arden23 SiprayiL bende başak burcuyum aynen genel olarak insan sevmem 😂😂😂 yalnız eşim akrep burcu 🤯😂
-AlyaMom Yasmin4 bende yay burcuyum kızım koç. İlerde çok deli dolu cıvıl cıvıl enerjili bi kızçen olacak 🦋 yay kadınları hep öyle olur..
Bubenanne Yasmin4 oğlak burcuyum kaynanamı tanıyana kadar başaklarla iyi anlaştığımı sanardım aasdgjgfjsn