Kızım normaldede çok iştahlı bi çocuk değil fakat son zamanlar hiçbir şey yememeye başladı eskiden kahvaltıda omletini pankekini severek yerdi az olsa bile şuan onu bile yemiyor. Salatalık, zeytin vs yiyor sadece. Akşam yemeklerindede öyle zar zor oyunla yediyoruz eşimle beraber artık yemek yiceği zaman ağlamak istiyorum strese giriyorum😂 nasıl bi yol izlemem lazım yemek yemeği sevmesi için, iştahı artması için yardımcı olun lütfen 🥺