Kizlar selaam, kizim iki bucuk yasinda suan bir vurma huyumuz var kendi yasitlariyla anlsamiyor. Demin misaifrlikteydik cocuga vurdugu zaman cok gerildim suan ic sikintisi yasiyorum resmen kadinlarda anne olduklari halde „neden boyle* diyince dahada zoruma gidiyor ben çocuğumu hep gözlemliyorum oturup cayimi bile icmiyorum ki baskasinin cocuguna vurmasina musade etmeyip arkasinda dönüyorum. Gecen gün bundan 4 yas buyuk cocuga hafif dokundu annesi onu öğretliyor biliyorum kizimi cok ittirdi cok zoruma gitti iki yasindaki cocuktan ne beklenir ki ögrenecek zamanla neden anneler buyuklere sende ona vur diyeceklerine o daha kucuk abisi demiyorlar anlamiyorum bu konu beni cok geriyor ☹️