Karpuzlufistiksarma 1000 tl uzeri kargo bedava benim baktığım sayfada ben ipiy bi alısveris yaptım. Aerobin kumaş gömlek, gabardin pantolon, oysho eşofman, palazzo bende elbiseyi aldım kargo odemedim. Aldıklarımın hepsinide çok beğendim vallahi üzarime yapıştı 🤣🤣 iade yok ama değisimi mevcut kadın zaten çok yardımcı oluyor beden konusunna bel ölçüsü boy ölçüsü tek tek veriyor bi sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum