K2C2 yağda yumurta için granit sahanım var ama oda soyuldu çizildi tahta kaşık kullanamama rağmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ pilav için granit tenceremin pilav için olanı soyulmadı pilav çok yapmadığım için sanırım hâlâ onu kullanıyorum ama diğer granitlerimi hep attım asla memnun değilim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ en yakın zamanda pilav ve yumurta için döküm tencere almam lazım