Zhrbl12 ruya16 bence bu kişiden kişiye değişiyor bende sezeryan oldum ama 40 ı’m çıkınca yine düzenli adet görmeye başladım
Zhrbl12 Zhrbl12 ama eltim benden 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptı o daha adet olmadı mesela. Yani endişe etmenize gerek yok
Htcgkc Htcgkc doğum sonrasında düzensizliklerin olduğunu biliyorum emzirme ve hormonlarla alakalı olabilir.
oglumunannesiyim_- Sezeryan Doğum yaptım 40 bitti 10 gün sonra regl oldum şuan 2. Günüm 😃 şanslı hisseden ben
carpediem33 ruya16 bende doğum yapalı 5 ay oldu kırkımdan sonra iki kez adet oldum ama 2 aydır adet olmuyorum hamile de değilim normal mi bilmiyorum doktora gidicem randevu aldım
birannebircocukk ruya16 İyi bir konuya değinmişsiniz şimdi doğum kontrol hapına başlayacağım haftaya kırkımız çıkıyor ama ne zaman başlayacağım bilen varsa beni aydınlatsın