Merhaba arkadaşlar kızım 21 aylık bugun baktım iki emziğini de dişlemiş ısırmış yırtılmış biraz emzığe düşkün memeye de düşkün artık emzirmeyi de bırakmak istiyorum ama emziğini de yırtması düşündürdü açıkcası öyle versem mi yoksa soğutmaya mı çalışsam bırakabilir mi bilmiyorum ama emmeye de düşsün istemiyorum yoksa yenisini alsam da önce emzirmeyi mi bıraksam bilemedim 🤷♀️