Ben bu durumu yaşaya yaşaya tam 2 aylık oldu bugün. Şuan inanır mısın halen uyumamış sabah 5 ten beri ki gece de hep uyanık ya memede falan.. insan miyim bilmiyorum artık. Tükendim… O kadar sallıyorum ki beşikte artık onda bile gözler apaçık. Çocuksuz hayatımı çok özlüyorum. Bu kızım daha var bu arada kurban olayım ona, gözümün içine bakıyor üzüldüğümü yorgunluğumu bitmişligimi biliyo😢