Edsarr Oğlum 2 yasinda el ayak hastalığı oldu sorum şu tüm hastalarda tırnakta dökülme oluyor mu 😓 başına gelen varsa yazarsanız sevinirim anneler ve tam bir tedavisi olmadığı için neler yapmalıyım doktor merhem ve şurup verdi sizler neler yaptınız 😞
senaa2508 Edsarr maalesef benim 11 aylık oğlum da geçen hafta oldu bize ilacı yok dedi dr sadece huysuz olursa eger calpol parol tarzı şeyler verebilirsiniz dedi muz ve yoğurt iyi geliyormuş 2-3 günde atlattık biz şükür
minniks Edsarr merhaba gecen aylarda kızım ve bende atlattık kızımın sadece bi tırnagı cıktı benim 4 tırnagım cıktı kızım hafif atlatırken ben baya zorlandım yalnız kızımda fazla kabarcıklar yoktu ama benim yuzum ellerim ayaklarım hep kabarcık doluydu deli gibi kasınmaktan uyuyamıyodum bile yanmada vardı Allah yardımcısı olsun en kısa zamanda atlatır insallah cok kotu bisey
Denizinannesi52 Edsarr benim büyük kızım 3 sene önce olmuştu ve onun tüm vücudunda vardı ayak tırnaklarının hepsi çıkmıştı
Edsarr minniks aminnn inşallah 😞 bu ara salgın varmış zaten doktorumuz önceden el ayak ağızda yaralar oluyordu Suriyeliler vs geldikten sonra hastaliktaki belirtilerde değişti tüm vücutta çıkabiliyor dedi bizimkinin mesela poposunda aşırı var yavrum sürekli kaşımak istiyor birde bezden hava almadigindan baya kötü oldu 😞
minniks Edsarr suriyeli hastalıgı diyolarmıs sanırım bu hastalıga bizim popoda falan olmamıstı ama komsumun oglunda olmus sık sık yıkayın isterseniz bide elinizden geldigince bi 15 20 dk flan havalandırın bi tedaviside yokmus ben ellerime yuzume yogurt suruyodum yangınını kasıntısını alsın diye ilac kar etmemisti cunku
Edsarr Çok hızlı yayılan bir hastalık olduğu için parka falan da goturemiyorum başka çocuklarda hasta olmasın diye temas yoluyla bulaşıyor keşke herkes dikkat etse bizede parktan bulaştı 😓
minniks Edsarr kimse dikkat etmiyo malesef bizede parktan bulastı bi sure parka goturmemeye calıstım ama simdi havalar sıcak cocuk durmuyo mecbur cıkıyoruz hemen ellerine kolonya dokuyorum su cicegi gibi bi defa cıkardın bida cıkmaz diye biseyde yokmus bagıksıklık kazanılmadıgı icin tekrarlayabiliyomus
Edsarr minniks tabii tabii parka gitmesek olmaz çocuklar seviyor sosyallesiyor artık daha dikkat ederim ellerini yikamasina inşallah tekrarlamaz 😞