meowmeov benimki de 40 dk 1saat emerdi slikon ucla, ama slijonu çıkarınca da uzun emerdi bence onla alakası yok bide emerken slkonun içine baktınız mı eğer içinde süt gorebiliyorsaniz bebeginiz doyuyordur, biz 5.ayda bıraktık slikonu artık normal besliyorum ,onu da yavaş yavaş azaltarak biraktirdim tabi başlarda memeyi biraz garipsese de pes etmedim