Merhaba hanımlar
Bebeğim 3 ay 18 günlük sütüm le besleniyor fakat her emzirme sonrası kaka yapıyor inanılmaz bı ıkınma ile
Bağırsakta bakteriye rastlanmış. doktorum süt ve süt ürünlerini bir süre kullanmamam gerektiğini ve gözlemlemem gerektiğini söyledi.
Ama kızım çok zayıfladı bu süreçte ishali’nin kesilmesi için ne yapmalıyım yada benimle aynı durumu yaşayan oldumu yardim edin🥺