arkadaşlar bugün 21 aylık olduk oğlum… son 1 haftadır uyku saati geldiğinde yatmak istemiyor ağlama krizine giriyor ya atıyor ya vuruyor normalde ayağımda sallıyorum sallanmak istemiyor beşikte durmak istemiyor anne al diyor gel deyince gelmek istemiyor yerinde durmuyor tutamıyorum en sonunda ağlaya ağlaya pes ediyor 1.5 saat cebelleşiyoruz ne oluyor anlayamıyorum bunu yaşayanlar var mı ?neler yapıyorsunuz ?