Kajsjdkdjdk biz 15 günlükten beri çorap giymiyoruz gündüzleride dışarı çıkacaksak yada gerçekten soğuksa giydiriyorum. Doktorumuz çocuğu soğuk hasta etmez terlemek hasta eder demişti ateşlendiğinde zıbın vardı sadece şuanda bile sadece zıbınla uyuyor ateşi yok ama sıcak bulunduğumuz yer şükür daha hasta olmadık 5,5 aylığız. Atlatır inşallah sizinkide ama ateşi düşmezse zıbına geçin ve ılık bez koyun iyi gelecektir