iremsena_98 mevcut ekonomide çok zor birikim yapmak. Bugün almadığım her şey için yarın pişman oluyorum çünkü fiyatı korkunç artmış oluyor. Yine de hiçbir ihtiyacım yoksa ve bir miktar param varsa, param kadar döviz alırım. Türk lirası olarak tutmam. Biriktikçe altına çeviririm. Ytd.