Rwerdst biz aynı yatakta yapıyorduk meme sürekli agzindaydi emzik vs kullanmadı. Biraz bağımlı gibi oldu. Benim için sorun değildi ama artık uyusun istiyorum önceden böyle kallsa da mutluydu artık uyuyamadigi için iyi değil. Diş çıkardığını düşünmüyorum. Sizin bebeginiz kac kez kalkıyor gece? Bir de gece beslenmesini kesmeyi düşünüyor musunuz? Açıkçası 1 yas sonrası gece beslenmesi kesilmeli diye de emmeyi azalttik. 18 aya kadar 2 kez emziririp sonra 1 ve en son bitirmeyi düşünüyorum gece. İki kere kalksa Benim için oda ayırmak sorun olmaz ama 7 8 kez gidip gelemeyebilirim