muzicelerim2 YouTube da bir kere bir tarif görmüş yapmıştım, bagetleri güzelce sosladı,yani baharatini falan .sonra tavanın için yağlı pişirme kağıdı koydu, butları tavaya dizdi,sonra yine o kağıtla kapattı üstünü, kapağını da kapattı, kısık ateşte kendi suyunu saldi ve kızardı, çok güzel olmuştu 😊 nefis tarifler galiba