kayrammm1 Kızlar oğlumun sağ kolu ara ara tik gibi geriye çekiliyor, doktora gittik emar ve eeg istedi reflü, tik, epilepsi ihtimalleri verdi. Sizde de böyle yaşayan var mı? Çok kaygılıyım.
_zeynep kayrammm1 merhaba benim oğlum da yapıyor hemen hemene aynı zaman diliminde başladı sizin yazdığınıza bakarak 2 yaşında tam ve tik gibi gözünü daldırıp yapıyor nörolojiye götürdüm herşeyi normal eeg felan ama o hareketleri ara ara yapıyor
yaseminkaraca kayrammm1 benim oğlum dipsi sıçrama şeklindeydi nöbetleri kesinlikle ilaca başlayın her nöbette beyin hasar alıyor eğer ki ilaç yazıldıysa nöbetler duracak şükürler olsun durdu
kayrammm1 Yeniannee23 hatırlamıyorum ama duruyor sanki öyle zorlayan bir şey yoktu sarıldığımda felan
_zeynep kayrammm1 şuan ne yapıyorsunuz acaba benide bilgilendirirmisiniz doktor nöbet dedi oğlum için ama herşeyi normal ilaç hemen vermek istemedim 2 yıl kullanım zorunluluğu var çünkü
Yeniannee23 @kayrammm1 inşallah yoktur o zaman çünkü bana dokundugun zaman durnuyosa nöbet demişlerdi ama tabiki bir çok nöbet çeşitli var sadece bu bir belirtisi. Eeg ile için rahatlar çok kolay birşey sadece bebeğini uyutma hemen bitiyo 🥰
Cansucan20 _zeynep merhaba öncelikle geçmiş olsun. Tik değil o zaman sizin nöbet. Bence ilacı kullanın nöbet atakları ilerlemesin
kayrammm1 _zeynep merhaba kusura bakmayın yemin görüyorum, emar ve eeg çekildi çok şükür bir problem çıkmadı, umarım sizinki de geçicidir