cupacakes teknik anlamda bilimsel olarak bir canlıyı öldürmek cinayettir. Kadının hücresi ile erkeğin spermi birleştiği ilk dk henüz tüplerde bir canlı oluşur. Bırakın keseyi kalp atışını ilk dk bile o canlıyı bile isteye öldürmek cinayettir. Dini yanı önemli mi? Kaldı ki ben hiçbir ayette sürede öyle bsy okumadım duymadım. Ama bence bilimsel yanı daha önemli. İnsanlar korunmalı. Hangi yüzyılda yaşıyoruz. Tecavüz hariç kürtaj bana insani gelmiyor. Ancak Tecavüz kaynaklı hamile kalındı ise bence kişi istiyorsa kürtaj olmalı