Merhaba, kızım 2 yaşına girdi. Oyuncaklardan çok çabuk sıkılıyor tek başına oyun kurmak istemiyor. Oyuncakları ona göre değil mi acaba diye düşünüyorum. Hareketli oyunları da daha çok seviyor. Kitapları dikkatini çekiyor fakat bir iki dk maksimum konuşabilirsek konuşuyoruz hakkında sonra başka bir şeyle ilgilenmeye gidiyor. Oyun hamuru yavaş yavaş dikkatini çekmeye başladı ama yine başlangıç seviyesinde tabi şuan. Yapbozla şuan çok barışamadık yani öyle çok parçalı bir yapboz da almadım. Parka her çocuk Daha neler önerebilirsiniz?